Informatie over het Coronavirus en de Hospicegroep Alphen aan den Rijn Nieuwkoop

De ontwikkelingen rondom het Coronavirus hebben ook invloed op De Hospicegroep Alphen aan den Rijn Nieuwkoop. Gastvrijheid blijft ons uitgangspunt, maar wij volgen de adviezen van het RIVM om onze gasten en medewerkers te beschermen.

Wij willen u dringend vragen:

• Heeft u klachten als neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts?
  • Bent u in contact geweest met een persoon, die besmet is met het coronavirus?

BLIJFT U DAN THUIS!

• Houdt 1,5 meter afstand tot vrijwilligers, coördinatoren en verpleegkundigen.

Met ingang van 21 november 2021 gelden de volgende regels:

• Iedere gast mag 3 maal per dag bezoek ontvangen met een maximum van twee personen per keer. Dit om de 1,5 meter te kunnen waarborgen op de kamer. Kinderen van 13 jaar en ouder tellen hierbij mee.
  • Fijn als de contactpersoon het bezoek kan reguleren. Een handig hulpmiddel hierbij is de app: komopbezoek.nl ;
  • Bij binnenkomst van de woning graag een mondkapje opdoen en de handen desinfecteren;
  • U dient op de kamer van uw familielid te blijven, zo kunnen onze gasten gebruik blijven maken van de overige ruimtes.
  • Het toilet kunt u op de gastenkamer gebruiken.

Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met een van onze coördinatoren (0172-573040).