info@dehospicegroep.nl 0172-573040

Rosalie loopt voor de Hospicegroep!

Ik ga de 10km hardlopen tijdens de 20 van Alphen, speciaal voor de plek waar ik werk. De Hospice in Alphen aan den Rijn!

Ik werk als Activite verpleegkundige bij de Hospicegroep op de locatie in Alphen aan den Rijn.

Het is voor mij een fijne werkplek. Ik werk samen met heel veel vrijwilligers en een coördinatieteam. Allemaal hebben we dezelfde affiniteit met de palliatieve zorg. Ik vind het mooi om met hen samen te mogen werken en mensen liefdevolle zorg te kunnen bieden zodat ze op een comfortabele manier het leven los kunnen laten.

Naast de locatie in Alphen is er ook een hospicewoning in Nieuwkoop. De vrijwilligers komen ook bij de mensen thuis als zij liever hun laatste stukje van het leven thuis willen blijven.
De organisatie is onafhankelijk van een politieke of maatschappelijke organisatie en zijn voor dit mooie werk afhankelijk van subsidies, donateurs en giften.

Ik draag hier graag mijn steentje aan bij. Vandaar dat ik speciaal voor de Hospicegroep de 10 km wil gaan hardlopen en hoop dat jullie een donatie willen doen! Dat is mogelijk via deze site